Цифрова реклама поза домом (DOOH) - це постійно зростаюча галузь, а також заміна перевірені, застарілі ЗМІ OOH. Захоплюючі увагу цифрові рекламні щити - це нова гра в місті, не кажучи вже про більш ефективний засіб створення незабутніх вражень для людей на ходу.
Уявіть, що ви проходите вицвілий, лущиться рекламний щит на щоденних поїздках на роботу і назад. Який би продукт він ні рекламував, давно став нерозбірливим. Тепер уявіть собі, що ви проходите той же простір, заповнений яскравими зображеннями, сяючими в светодиоде високого дозволу. Що з більшою ймовірністю прівлекет вашу увагу в позитивному ключі?
Світлодіодні екрани є ефективним інструментом доставки реклами, повідомлень і розваг мандрівникам в громадських місцях, а медіа-компанії в повній мірі використовують новітні технології цифрового відображення, щоб розпалити уяву, викликати цікавість і, найголовніше, залучити людей.
Інвестиції в передові технології відображення відео тепер дають вам настроюється, мінливу платформу контенту на довгі роки.